Dokwerk Communicatie - Communicatiebureau Leiden

Proeven, ontdekken en genieten!

Opdrachtgever

Henri Bloem Leiden - Vinogroep Nederland

Productontwikkeling Identity Responsive website Campagne Fotografie Redactie

Opdracht omschrijving
Ernst ten Haaf (Henri Bloem Leiden) wilde in 2008 het concept Leidse Wijndag in Leiden gaan neerzetten. Hij vroeg Dokwerk dit concept mee te gaan ontwikkelen. We begonnen - zoals veel ideeën beginnen - met een blanco vel, een pen en - uiteraard - een goed glas wijn. Ruim 10 jaar later is de Leidse Wijndag uitgegroeid tot een mooi event dat regionaal op de kaart staat.

Jaarlijks bezoeken ruim 500 wijnliefhebbers de LWD.

Contact met Dokwerk

Leidse wijndag | Dokwerk Communicatie Leiden

Leidse wijndag | Dokwerk Communicatie Leiden

Leidse wijndag | Dokwerk Communicatie Leiden
Leidse wijndag | Dokwerk Communicatie Leiden

Leidse wijndag | Dokwerk Communicatie Leiden

Leidse wijndag | Dokwerk Communicatie Leiden
Meer werk